Świat-krzeseł.pl
2020-08-13

Jak zwiększyliśmy obrót ecommerce o 500% dla Świat-krzeseł.pl

Pracę z firmą Świat-Krzeseł rozpoczęliśmy od wnikliwej analizy branży Home & Garden oraz strony ecommerce, którą się posługiwali. Po wdrożeniu odpowiednich zmian związanych z UX (user experience), czyli doświadczeniem klienta, na stronie oraz naprowadzeniu go na odpowiednie kategorie produktów branży Home & Garden przeszliśmy do zwiększenia sprzedaży i akwizycji klienta poprzez holistyczną kampanię Google Shopping oraz Facebook Remarketing.

Analiza branży Home & Garden oraz strony pod względem UX oraz prędkości ładowania

Analiza branży klienta oraz częstych wyszukiwań produktów w wyszukiwarce Google pozwoliła nam znaleźć kategorie w branży, które szybko zyskiwały popularność, ale nie były na tę chwilę konkurencyjne. 3 sekundy - tyle czasu średnio jest w stanie poczekać potencjalny klient na załadowanie strony na urządzeniu mobilnym. Później rozpoczyna poszukiwanie produktu u konkurencji. Przeprowadzony audyt strony doprowadził do usprawnienia jej działania oraz przyśpieszenia pełnego ładowania z 6 do 2,5 sekundy.

Holistyczna strategia sprzedaży ecommerce poprzez Google Shopping oraz Facebook Remarketing

Google Shopping świetnie sprawdziło się jako narzędzie służące akwizycji nowych klientów. Facebook Remarketing pozwolił nam dotrzeć do klientów, którzy potrzebowali więcej powodów do dokonania zakupu w sprawny i szybki sposób.

Wzrost obrotów ecommerce

500%
Obroty świat-krzeseł.pl wzrosły 500% już w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia działań z wykorzystaniem Google Shopping i Facebook Remarketing.

Wzrost wartości zamówienia

40%
Dzięki przeprowadzonej analizie rynku klient mógł rozbudować swoją ofertę, co pozwoliło nam na zwiększenie średniej wartości zamówienia o 40%.

Analiza branży Home & Garden oraz strony pod względem UX oraz prędkości ładowania

Analiza branży klienta oraz częstych wyszukiwań produktów w wyszukiwarce Google pozwoliła nam znaleźć kategorie w branży, które szybko zyskiwały popularność, ale nie były na tę chwilę konkurencyjne. 3 sekundy - tyle czasu średnio jest w stanie poczekać potencjalny klient na załadowanie strony na urządzeniu mobilnym. Później rozpoczyna poszukiwanie produktu u konkurencji. Przeprowadzony audyt strony doprowadził do usprawnienia jej działania oraz przyśpieszenia pełnego ładowania z 6 do 2,5 sekundy.

Holistyczna strategia sprzedaży ecommerce poprzez Google Shopping oraz Facebook Remarketing

Google Shopping świetnie sprawdziło się jako narzędzie służące akwizycji nowych klientów. Facebook Remarketing pozwolił nam dotrzeć do klientów, którzy potrzebowali więcej powodów do dokonania zakupu w sprawny i szybki sposób.

Wzrost obrotów ecommerce

Obroty świat-krzeseł.pl wzrosły 500% już w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia działań z wykorzystaniem Google Shopping i Facebook Remarketing.

Gotowy/a? 

Wypełnij brief

Jeżeli wiesz, czego potrzebujesz, to wypełnij brief, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 12 godzin.

Brief