Blog

Mamy nadzieję, że znajdziesz tu coś, co Cię zaciekawi

najlepsza agencja marketingowa advibes

E-commerce w Polsce 2021 – raport Senuto

SEO jest jednym z kluczowych źródeł ruchu w sklepach internetowych. Jak potencjał Google wykorzystują serwisy e-commerce w Polsce? To pytanie, na które w Senuto po raz kolejny postanowiliśmy poszukać odpowiedzi. Przeszukaliśmy polski internet, aby zlokalizować wszystkie sklepy internetowe w kraju i sprawdzić, które z nich mają największą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Analizie poddaliśmy ich wyniki z 2020 roku.

May 13, 2021

Marketing w branżach sezonowych – Google Ads czy pozycjonowanie?

Branże sezonowe są szczególnie wymagające, jeśli chodzi o działania marketingowe – w ich przypadku często to od 2-3 miesięcy w roku (lub nawet jeszcze krótszego okresu) zależy przetrwanie marki. Jak w najgorętszym momencie sezonu przegonić konkurencję i zwiększyć zyski? To pytanie, które zadaje sobie wielu przedsiębiorców, nie tylko tych, stawiających pierwsze kroki w biznesie. O ile w dziedzinach cieszących się ciągłym zainteresowaniem działania marketingowe wydają się oczywiste, o tyle gdy w grę wchodzi sezonowość, nie jest to już dla wielu osób takie pewne. Dlatego w tym wpisie podpowiadamy, co warto zrobić, by rozpromować okresowo atrakcyjny produkt lub usługę czyli zastanowimy się na czym oprzeć marketing w branżach sezonowych.

May 13, 2021

Core Web Vitals - podstawowe wskaźniki Internetowe

SEO Techniczne na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się nie do poznania. Coraz większe wymagania ze strony Google, ale i użytkowników, wymusiły zmianę podejścia i uważniejsze przyglądanie się wydajności witryny czy też jej prędkości. Zwrot nastąpił nie tylko ze względu na zwiększenie udziału urządzeń mobilnych czy złożoności witryn, ale coraz większym zrozumieniu potrzeb użytkowników i dbanie o ich bezpieczeństwo. Google zebrał najważniejsze sygnały z pogranicza tego obszaru i umieścił je w osobnej kategorii nazwanej: Page Experience.

May 13, 2021

Sposoby na organiczne i płatne pozyskiwanie fanów na Facebooku

Polubienia profilu nie są najważniejszym miernikiem sukcesu, jednak na pewno mają znaczenie wizerunkowe, stanowiąc swego rodzaju społeczny dowód słuszności w kwestii popularności i atrakcyjności brandu. Warto jednak skupić się przede wszystkim na KPI opartych o zaangażowanie, zasięgi, czy określone typy konwersji. Wymienione wskaźniki wpływają również pośrednio na zwiększenie bazy fanów na profilu. Jeśli decydujemy się na rozbudowę społeczności w obrębie strony na Facebooku, warto zadbać, aby polubienia pochodziły od wartościowych fanów, czyli takich, którzy w przyszłości będą wchodzili w interakcje z naszymi treściami lub dokonają określonej konwersji, np. zakupu, pobrania e-booka lub przejścia na stronę internetową. W jaki sposób budować społeczność zgodnie z regulaminem Facebooka? W artykule znajdziecie kilka sposobów na organiczne i płatne pozyskiwanie fanów.

March 14, 2021