Gdy po 7 latach pracy w Google zdecydowałem się założyć agencję performance marketingu, wiele osób zadawało mi pytanie „po co?”, skoro takich firm są już setki.
Odpowiadałem zawsze w ten sam sposób.
Większość agencji współpracuje z klientami na zasadzie stałej opłaty lub dyktuje swoje wynagrodzenie na podstawie % od budżetu reklamowego. Według mnie, oba powyższe modele są przestarzałe i nie stawiają klienta na pierwszym miejscu. Nigdy nie zapomnę, gdy podczas pracy w Google zarządzałem dużym kontem reklamowym, na którym agencja regularnie zwiększała budżet reklamowy haseł, które były w oczywisty sposób nierentowne. Przy miesięcznym budżecie reklamowym na poziomie 1 000 000 zł, jedynie jego 40% było wykorzystywane w efektywny sposób, przy czym agencja pobierała ponad 50 000 zł miesięcznie w ramach opłaty za zarządzanie kontem Google Ads. Niestety realia są takie, że ponad 80% agencji w Polsce i Europie pracuje właśnie w takim modelu biznesowym.
Nasze podejście priorytetyzuje klienta. Jeżeli działania AdVibes nie wygenerują rentownej sprzedaży, nie otrzymamy wynagrodzenia za naszą pracę. Przetrwanie oraz wzrost agencji idą w parze, a wręcz są nierozerwalnie związane, z wynikami zapewnionymi klientom.
Jeżeli wiesz, czego potrzebujesz, to wypełnij brief, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 12 godzin.
Brief